
Training
training is not an event. It's a process.
Our key consideration is ensuring the training we offer fits the needs of our clients.
Training for us is a process, not an event. First we get engaged to learn about specific needs. Then we engage participants into actual change. Finally we facilitate practical "follow-up" - so that the participants can implement new skills into real life and receive feedback.
Our flagship training shifts leaders' minds - they start leading, instead of commanding.
Our training is tailor-built for specific needs of organization, teams or individuals, based on research, analysis, observation and conversations.

Czy szkolenie może angażować?
Oferujemy możliwość wykorzystania aplikacji mobilnej, "towarzyszącej" uczestnikom przez cały proces szkolenia. Aplikacja wspiera i mobilizuje uczestników: otrzymują oni zadania do wykonania, "pigułki wiedzy" w różnych formatach (video, audio, PPT itp.), przypomnienia, a także quizzy rewidujące wiedzę oraz symboliczne odznaki za wykonanie zadań.
przykładowe szkolenia:
Coachingowy styl zarządzania
Zmienia sposób myślenia o przywództwie i dostarcza praktycznych umiejętności. Dla wszystkich, którzy potrzebują mniej rządzić, a więcej przewodzić.

Lider na dziś
i jutro
Rozwój talentów, budowanie zaangażowania, zarządzanie zmianą, wpływanie i motywowanie w XXI wieku. Kluczowe umiejętności dla nowych i bardziej doświadczonych liderów.

Feedback i feedforward
Dla liderów i zespołów. Buduje kulturę dawania i brania feedbacku w organizacji. Daje siłę i możliwość samorozwoju dla wszystkich.

efektywna współpraca
a EQ - czyli inteligencja emocjonalna w biznesie
Kluczowa umiejętność w czasie, gdy współpraca z innymi jest podstawą efektywności. Szkoleniu towarzyszy kwestionariusz Emotional Quotient, który rozwija świadomość obszarów do rozwoju i jest podstawą do dalszej pracy na szkoleniu.

Style komunikacji i asertywność w biznesie
Dyrygent, Inspirator, Społecznik czy Analityk? To szkolenie oparte o model DISC i angażującą grę pokaże uczestnikom, który styl preferują, jaki ma on wpływ na innych i jak dostosowywać swój styl do lepszej efektywności i współpracy.
co mówią uczestnicy:

uczestnik szkolenia "lider na dziś i jutro":
Jedno z najbardziej wartościowych szkoleń, w jakich uczestniczyłem, bardzo praktyczne i jednocześnie stawiające wyzwania.

uczestnik szkolenia "Inteligencja emocjonalna":
Świetna trenerka, wzbudza zaufanie

uczestnik szkolenia online: "Lider na dziś i jutro
Trener używał wielu narzędzi (n.p. menti.com) które pomagały. Tematyka została przerobiona w 100%, było bardzo dużo ćwiczeń. Dobre połączenie zdobywania wiedzy i aktywnego ćwiczenia.